A Family Dollar a közelmúltban a Va. állambeli Norfolkban tartott vezetői rendezvényen jelentette be az év szállítói partnere díjazottjait. A Clearwater Paper, a Frito-Lay, a Georgia-Pacific, a Hanes, az SC Johnson és az Unilever a Family Dollar vásárlói számára nyújtott értéknövelő tevékenységükért kapták a díjat.
Clearwater Paper – Az év saját márkás szállítója
A Clearwater Paper, a sajátmárkás papírzsebkendők elsőszámú szállítója azért kapta a kitüntetést, mert mind az értékesítés, mind az árrés tekintetében jelentős növekedést ért el, és ezzel felülmúlta az elvárásokat. A működési hatékonyságra nagy hangsúlyt fektetve a Clearwater Paper drámai növekedést ért el az elosztóközpontok szolgáltatási szintjében.
Frito-Lay – Az év fogyóeszköz beszállítója
A Frito-Lay, a PepsiCo részlege és a kényelmi snack-ételek vezető gyártója, támogatta a Family Dollar valamennyi kiemelt kiskereskedelmi kezdeményezését. Stratégiai partnerként javították az általános vásárlói élményt, növelve az eladásokat és a darabszám növekedését. A Frito-Layt az áruházi csapatok folyamatosan a legjobb szolgáltatónak választják, ami tükrözi a Frito-Lay elkötelezettségét a Family Dollar vásárlóinak támogatása és a Family Dollar üzlet növekedése iránt.
Georgia-Pacific – Az év ellátási lánc szállítója
A Georgia-Pacific, a papír és az egyszer használatos termékek vezető gyártója, az elmúlt évben figyelemre méltó előrelépéseket tett a Family Dollar készletgazdálkodási csapatával folytatott munkája révén, amelynek célja az elosztóközpontok raktárkészleteinek trend-előrejelzésének javítása volt. Ez az együttműködés jelentős javulást eredményezett az elosztóközpontok szolgáltatási szintjében és az üzletekben lévő készletszintekben.
Hanes Brands – Az év diszkrecionális eladója
Az év elején a Hanes Brands lett a Family Dollar kizárólagos nemzeti márkaszállítója a csomagolt alapruházat programhoz. A Family Dollarral együttműködő, elkötelezett tervezői és elemzői csapattal a ruházati kínálat jelentősen bővült, hogy megfeleljen a Family Dollar sokszínű vásárlói körének, és kétszámjegyű forgalomnövekedést eredményezett.
SC Johnson – Az év marketing szállítója
Az SC Johnson, a kiváló minőségű termékek és ikonikus márkák vezető gyártója az otthoni tárolás, a levegőápolás, a kártevőirtás és a cipőápolás területén, elismerésben részesült a Family Dollar marketingkezdeményezéseit támogató figyelemre méltó erőfeszítéseiért, beleértve a kiskereskedelmi médiát, a kooperációt, az e-kereskedelmet és a Smart Coupons újraindítását.
Unilever – Az év Cause Marketing szállítója
Az Unilever, a világ egyik legnagyobb fogyasztási cikkeket gyártó vállalata, a Family Dollar ifjúsági érdekvédelmi kezdeményezésének támogatásával az amerikai Boys and Girls Clubs of Americán keresztül, közel 250 000 dollárral járult hozzá, hogy tovább támogassa közös erőfeszítéseinket, hogy többet tegyünk a közösségekért, amelyeket szolgálunk.