Become a member

Get the best offers and updates relating to Liberty Case News.

― Advertisement ―

USCIS: az állandó tartózkodás céljából történő jogszerű beutazás honosításának feltételei

Az Egyesült Államok Állampolgársági és Bevándorlási Szolgálata (USCIS) az USCIS Policy Manualban irányelvi iránymutatást ad ki annak tisztázása érdekében, hogy a honosításért folyamodónak az...
HomeHírekGazdaságA Family Dollar megnevezte kiváló beszállítói partnereit

A Family Dollar megnevezte kiváló beszállítói partnereit

A Family Dollar a közelmúltban a Va. állambeli Norfolkban tartott vezetői rendezvényen jelentette be az év szállítói partnere díjazottjait. A Clearwater Paper, a Frito-Lay, a Georgia-Pacific, a Hanes, az SC Johnson és az Unilever a Family Dollar vásárlói számára nyújtott értéknövelő tevékenységükért kapták a díjat.

Clearwater Paper – Az év saját márkás szállítója

A Clearwater Paper, a sajátmárkás papírzsebkendők elsőszámú szállítója azért kapta a kitüntetést, mert mind az értékesítés, mind az árrés tekintetében jelentős növekedést ért el, és ezzel felülmúlta az elvárásokat. A működési hatékonyságra nagy hangsúlyt fektetve a Clearwater Paper drámai növekedést ért el az elosztóközpontok szolgáltatási szintjében.

Frito-Lay – Az év fogyóeszköz beszállítója

A Frito-Lay, a PepsiCo részlege és a kényelmi snack-ételek vezető gyártója, támogatta a Family Dollar valamennyi kiemelt kiskereskedelmi kezdeményezését. Stratégiai partnerként javították az általános vásárlói élményt, növelve az eladásokat és a darabszám növekedését. A Frito-Layt az áruházi csapatok folyamatosan a legjobb szolgáltatónak választják, ami tükrözi a Frito-Lay elkötelezettségét a Family Dollar vásárlóinak támogatása és a Family Dollar üzlet növekedése iránt.

Georgia-Pacific – Az év ellátási lánc szállítója

A Georgia-Pacific, a papír és az egyszer használatos termékek vezető gyártója, az elmúlt évben figyelemre méltó előrelépéseket tett a Family Dollar készletgazdálkodási csapatával folytatott munkája révén, amelynek célja az elosztóközpontok raktárkészleteinek trend-előrejelzésének javítása volt. Ez az együttműködés jelentős javulást eredményezett az elosztóközpontok szolgáltatási szintjében és az üzletekben lévő készletszintekben.

Hanes Brands – Az év diszkrecionális eladója

Az év elején a Hanes Brands lett a Family Dollar kizárólagos nemzeti márkaszállítója a csomagolt alapruházat programhoz. A Family Dollarral együttműködő, elkötelezett tervezői és elemzői csapattal a ruházati kínálat jelentősen bővült, hogy megfeleljen a Family Dollar sokszínű vásárlói körének, és kétszámjegyű forgalomnövekedést eredményezett.

SC Johnson – Az év marketing szállítója

Az SC Johnson, a kiváló minőségű termékek és ikonikus márkák vezető gyártója az otthoni tárolás, a levegőápolás, a kártevőirtás és a cipőápolás területén, elismerésben részesült a Family Dollar marketingkezdeményezéseit támogató figyelemre méltó erőfeszítéseiért, beleértve a kiskereskedelmi médiát, a kooperációt, az e-kereskedelmet és a Smart Coupons újraindítását.

Unilever – Az év Cause Marketing szállítója

Az Unilever, a világ egyik legnagyobb fogyasztási cikkeket gyártó vállalata, a Family Dollar ifjúsági érdekvédelmi kezdeményezésének támogatásával az amerikai Boys and Girls Clubs of Americán keresztül, közel 250 000 dollárral járult hozzá, hogy tovább támogassa közös erőfeszítéseinket, hogy többet tegyünk a közösségekért, amelyeket szolgálunk.