Site icon New York Online

A Home Depot visszatér az International Builders’ Show-ra, a szakemberek sikerét támogatva

A Home Depot, az Egyesült Államok egyik legnagyobb barkácsáruházlánca, 16 év után tért vissza az International Builders’ Show-ra (IBS), amely a világ legnagyobb éves könnyűépítési kiállítása. A vállalat egy 4,900 négyzetméteres standot épített ki a kiállításon, amelyben egy teherautó platója szolgált színpadként.

A Home Depot Pro standja egyedülálló módon tűnt ki a zsúfolt kiállításon, mivel nem tartalmazott termékeket. Ehelyett a csapat bemutatta azokat a széleskörű képességeket, amelyek megkönnyítik a szakemberek számára, hogy megszerezzék mindazt, amire komplex projektekhez szükségük van. A legtöbb szakember már most is a Home Depot áruházaiban vásárol, de sokan nem voltak tisztában azzal, hogy a kereskedő milyen módon támogathatja projektjeiket az áruházakon túlmutató képességekkel, beleértve az építkezési helyszínekre történő szállítást, a rendeléskezelést és a projekttervezési eszközöket, valamint a széles termékkínálatot, amely lehetővé teszi a Home Depot számára, hogy egy projektet kezdettől a végéig eladja.

Az IBS lehetőséget adott a Home Depot csapatának, hogy bemutassa a szakembereknek azokat a funkciókat, amelyek kiegészítik az áruházi élményüket és olyan módon szolgálják ki őket, ahogy azok szeretnék. Például a vállalat külső és belső értékesítési csapatokat épített ki, amelyek dedikált támogatást nyújtanak, és bővítette finanszírozási lehetőségeit a kereskedelmi hitel révén késleltetett számlázással és fizetési feltételekkel. Emellett támogatja a digitális integrációkat több mint 40 építési menedzsment eszközzel, hogy ott találkozzon a szakemberekkel, ahol azok vásárolnak.

Jelenleg az átlagos szakember több mint 10 különböző beszállítótól vásárol egyetlen projekt során. A Home Depot célja, hogy időt takarítson meg nekik, és egyetlen beszállítóként szolgáljon mindenféle szakmai projekt és vásárlás esetében.

A háromnapos rendezvény során a Home Depot munkatársai több ezer szakemberrel találkoztak, akik többet szerettek volna megtudni arról, hogyan segíthet nekik a Home Depot. Személyesen mutatták be a szakembereknek, hogy ezek az új képességek hogyan takaríthatnak meg időt számukra. „A személyes bemutatóink igazi áttörést jelentettek és sok szakember számára megnyitották a szemét” – mondta Chip Devine, a Pro értékesítés senior alelnöke.

Az IBS-en kialakított kapcsolatok nemcsak lehetővé teszik a Home Depot számára, hogy továbbra is segítsen a szakembereknek időt spórolni, hanem hozzájárulnak azok üzleti tevékenységének bővítéséhez is, ahogy a vállalat továbbfejleszti Pro képességeit.

Exit mobile version