Site icon New York Online

A Target bemutatja új virágmárkáját, a Good Little Garden-t

A Target Corporation bejelentette, hogy bővíti virágkínálatát a Good Little Garden nevű, első önálló tulajdonú virágmárkájának elindításával.

Az új márka célja, hogy az év minden szakában, különleges alkalmakra – például anyák napjára – vagy akár a mindennapok örömére is könnyen elérhetővé tegye a friss virágokat és cserepes növényeket, már 6 dollártól kezdődő áron.

Széles választék egész évben

A Good Little Garden több mint 60 különböző, szezonális és hétköznapi virág- és növényfajtát kínál, köztük:

Fókuszban a minőség és a frissesség

„A friss virágok és növények fontos szerepet játszanak abban, hogy a vásárlók megünnepeljék a szezonális pillanatokat, és örömteli perceket teremtsenek a mindennapokban. Ezért vagyok különösen büszke a Target legújabb saját márkájára, a Good Little Gardenre” – mondta Lisa Roath, a Target élelmiszer, alapvető termékek és szépségápolás részlegének ügyvezető alelnöke és kereskedelmi igazgatója. „A csapatunk által összeállított fantasztikus választékkal, valamint a minőség és frissesség biztosítására tett erőfeszítéseinkkel a Good Little Garden minden eddiginél könnyebbé teszi bármely alkalom megünneplését”.

Virágpiaci növekedés

A Target 2020-ban vezette be először a szezonális virágokat a Spritz nevű party kellék márkája részeként. Azóta a virágértékesítés megháromszorozódott, a vásárlók pedig egyre nagyobb igényt fejeztek ki a szélesebb virág- és növényválaszték iránt. A Good Little Garden mostantól nemcsak az ünnepi, hanem a mindennapi vásárlásokhoz, születésnapokhoz, évfordulókhoz is kínál virágokat és növényeket, ezzel a Targetet a kényelmes virágvásárlás egyik fő célpontjává téve az innováció és újdonságok terén is.

Üzleti események és elérhetőség

A Good Little Garden éppen időben debütál az anyák napjára, ennek alkalmából április 27-én kiválasztott Target üzletekben különleges események várják a vásárlókat, ajándékokkal és „alkosd meg a saját csokrodat” élménnyel a Good Little Garden virágaiból.

A márka termékei már országszerte elérhetők a Target üzleteiben, valamint a Drive Up és Order Pickup szolgáltatásokon keresztül. A Target Circle 360 tagok számára a 35 dollár feletti rendelések esetén még aznap házhoz is szállítják a Good Little Garden virágait – éppen időben az anyák napjára.

A Target-ről

A minneapolisi központú Target Corporation (NYSE: TGT) közel 2 000 üzletben és online, a Target.com-on szolgálja ki vásárlóit azzal a céllal, hogy minden család megtalálja a mindennapok örömét. A vállalat 1946 óta profitjának 5%-át visszaforgatja a közösségekbe, ami ma már hetente több millió dollárt jelent.

A Good Little Garden bevezetésével a Target tovább erősíti pozícióját a friss virág- és növényvásárlás piacán, elérhető áron, széles választékkal és országos lefedettséggel, hogy minden alkalom örömtelibb lehessen.

Exit mobile version