Become a member

Get the best offers and updates relating to Liberty Case News.

― Advertisement ―

Trump vámjai új lendületet adnak az amerikai iparnak – a gyártók és vállalkozók pozitívan értékelik az intézkedéseket

Az Egyesült Államokban Donald Trump elnök 2025 tavaszán bevezetett, minden importtermékre kiterjedő vámintézkedései élénk vitát váltottak ki, ám az amerikai gyártók és családi vállalkozások...
HomeÉletmódVásárlásA Target bemutatja új virágmárkáját, a Good Little Garden-t

A Target bemutatja új virágmárkáját, a Good Little Garden-t

A Target Corporation bejelentette, hogy bővíti virágkínálatát a Good Little Garden nevű, első önálló tulajdonú virágmárkájának elindításával.

Az új márka célja, hogy az év minden szakában, különleges alkalmakra – például anyák napjára – vagy akár a mindennapok örömére is könnyen elérhetővé tegye a friss virágokat és cserepes növényeket, már 6 dollártól kezdődő áron.

Széles választék egész évben

A Good Little Garden több mint 60 különböző, szezonális és hétköznapi virág- és növényfajtát kínál, köztük:

  • Frissen vágott rózsák, tulipánok, szegfűk és vegyes csokrok, már 6 dollártól
  • Cserepes növények és virágok, például pozsgások és orchideák, 15 dollártól
  • Különleges alkalmakra – anyák napjára, apák napjára, ballagásra – szánt növények és virágok, 10 dollártól
  • Szezonális termékek, melyek a tavaszi pillanatoktól az ünnepi összejövetelekig minden eseményt színesebbé tesznek

Fókuszban a minőség és a frissesség

„A friss virágok és növények fontos szerepet játszanak abban, hogy a vásárlók megünnepeljék a szezonális pillanatokat, és örömteli perceket teremtsenek a mindennapokban. Ezért vagyok különösen büszke a Target legújabb saját márkájára, a Good Little Gardenre” – mondta Lisa Roath, a Target élelmiszer, alapvető termékek és szépségápolás részlegének ügyvezető alelnöke és kereskedelmi igazgatója. „A csapatunk által összeállított fantasztikus választékkal, valamint a minőség és frissesség biztosítására tett erőfeszítéseinkkel a Good Little Garden minden eddiginél könnyebbé teszi bármely alkalom megünneplését”.

Virágpiaci növekedés

A Target 2020-ban vezette be először a szezonális virágokat a Spritz nevű party kellék márkája részeként. Azóta a virágértékesítés megháromszorozódott, a vásárlók pedig egyre nagyobb igényt fejeztek ki a szélesebb virág- és növényválaszték iránt. A Good Little Garden mostantól nemcsak az ünnepi, hanem a mindennapi vásárlásokhoz, születésnapokhoz, évfordulókhoz is kínál virágokat és növényeket, ezzel a Targetet a kényelmes virágvásárlás egyik fő célpontjává téve az innováció és újdonságok terén is.

Üzleti események és elérhetőség

A Good Little Garden éppen időben debütál az anyák napjára, ennek alkalmából április 27-én kiválasztott Target üzletekben különleges események várják a vásárlókat, ajándékokkal és „alkosd meg a saját csokrodat” élménnyel a Good Little Garden virágaiból.

A márka termékei már országszerte elérhetők a Target üzleteiben, valamint a Drive Up és Order Pickup szolgáltatásokon keresztül. A Target Circle 360 tagok számára a 35 dollár feletti rendelések esetén még aznap házhoz is szállítják a Good Little Garden virágait – éppen időben az anyák napjára.

A Target-ről

A minneapolisi központú Target Corporation (NYSE: TGT) közel 2 000 üzletben és online, a Target.com-on szolgálja ki vásárlóit azzal a céllal, hogy minden család megtalálja a mindennapok örömét. A vállalat 1946 óta profitjának 5%-át visszaforgatja a közösségekbe, ami ma már hetente több millió dollárt jelent.

A Good Little Garden bevezetésével a Target tovább erősíti pozícióját a friss virág- és növényvásárlás piacán, elérhető áron, széles választékkal és országos lefedettséggel, hogy minden alkalom örömtelibb lehessen.